REGULAMIN KONKURSU
„POKAŻ NAM NIETYPOWE ZASTOSOWANIE KABLI SSQ”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Organizatorem Konkursu jest spółka SOUND STATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Krakowiaków 64A, 02-255 Warszawa); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000688823; NIP: 5223097192; REGON 367943734; adres poczty elektronicznej: [email protected].
1.2. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba, która wyrazi chęć uczestnictwa poprzez zgłoszenie udziału w Konkursie zgodnie z Regulaminem Konkursu.
1.3. Podanie przez Uczestnika związanych z jego udziałem w Konkursie informacji i danych, w tym danych osobowych, jest dobrowolne, jednakże może być konieczne dla prawidłowego zakwalifikowania do Konkursu. Brak podania wymaganych informacji i danych, w tym danych osobowych wskazanych w poniższym Regulaminie, uniemożliwi Uczestnikowi udział w Konkursie. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych Uczestnika Konkursu wskazane są w pkt. 4 Regulaminu.
1.4. Uczestnik może w każdym momencie trwania Konkursu zrezygnować z udziału w nim, powiadamiając o tym Organizatora.
1.5. Sponsorem nagród w Konkursie jest Organizator.
1.6. Definicje – pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
1.6.1. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.6.2. KOMISJA KONKURSOWA – komisja powołana przez Organizatora w liczbie trzech osób celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, w szczególności w celu ustalenia zwycięzcy Konkursu.
1.6.3. KONKURS – niniejszy konkurs organizowany przez Organizatora zgodnie z Regulaminem.
1.6.4. ORGANIZATOR / ADMINISTRATOR – spółka SOUND STATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Krakowiaków 64A, 02-255 Warszawa); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000688823; NIP: 5223097192; REGON 367943734; adres poczty elektronicznej: [email protected].
1.6.5. REGULAMIN – niniejszy regulamin Konkursu.
1.6.6. UCZESTNIK – osoba fizyczna, który uczestniczy w Konkursie oraz dodatkowo spełnia wymogi wskazane w punkcie 2. Regulaminu Konkursu.
1.6.7. ZADANIE KONKURSOWE – zadanie określone w Regulaminie, którego wykonanie zgodnie z zapisami Regulaminu skutkuje przejście do następnego Etapu, a w ostatnim Etapie - nagrody
1.6.8. FACEBOOK - serwis internetowy dostępny pod adresem www.facebook.com, umożliwiający bezpłatne udostępnianie, edycję, nadawanie na żywo i komentowanie, którego właścicielem jest Meta Platforms, Inc. (1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone Ameryki).
1.6.9. INSTAGRAM – serwis internetowy dostępny pod adresem www.instagram.com, umożliwiający bezpłatne udostępnianie, edycję, nadawanie na żywo i komentowanie, którego właścicielem jest Meta Platforms, Inc. (1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone Ameryki).
1.6.10. TIK TOK - serwis internetowy dostępny pod adresem www.tiktok.com, umożliwiający bezpłatne udostępnianie, edycję, nadawanie na żywo i komentowanie, którego właścicielem jest TikTok Inc. (5800 Bristol Parkway, Suite 100 Culver City, CA 90230, Stany Zjednoczone Ameryki).
2. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE
2.1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
2.2. Uczestnikami Konkursu nie mogą być:
2.2.1. Organizator oraz członkowie jego najbliższej rodziny:
2.2.1.1. zstępni;
2.2.1.2. rodzeństwo;
2.2.1.3. małżonek;
2.2.1.4. rodzice;
2.2.1.5. rodzice małżonka;
2.2.1.6. osoby pozostające z nim w stosunku powinowactwa;
2.2.1.7. osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
2.2.2. pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny w rozumieniu punktów od 2.2.1.1. Regulaminu do 2.2.1.7. Regulaminu.
2.3. Warunkami uczestnictwa w Konkursie są łącznie:
2.2.1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące – co najmniej ograniczonej zdolności do czynności prawnych;
2.2.2. zapoznanie się z treścią poniższego Regulaminu przed przystąpieniem do Konkursu;
2.2.3. wykonanie i zgłoszenie Zadania Konkursowego w trakcie trwania Konkursu zgodnie z Regulaminem.
2.3. W celu zgłoszenia Zadania Konkursowego Uczestnik musi wykonać następujące kroki:
2.3.1. dokonanie zakupu lub posiadanie kabla audio z asortymentu marki SSQ Cable
2.3.2. polubienie wybranego fanpage’a Organizatora - www.tiktok.com/@soundstation_pl / www.facebook.com/soundstationPL / www.instagram.com/soundstation_pl
2.3.3. opublikowanie odpowiedzi na zadanie konkursowe „Pokaż nietypowe zastosowanie kabla SSQ” pod postem konkursowym opublikowanym na koncie Facebook Organizatora w wybranej przez Uczestnika formie - www.facebook.com/soundstationPL. Opublikowanie odpowiedzi na koncie Instagram Uczestnika i dodanie oznaczenia #konkurs_ssq lub na koncie Tik Tok Uczestnika i dodanie oznaczenia #konkurs_ssq. Organizator dopuszcza: film, zdjęcie lub odpowiedź tekstową.
2.3.4. Każdy Uczestnik może wykonać Zadanie Konkursowe tylko jeden raz. W przypadku kilkukrotnego wykonania Zadania Konkursowego przez tego samego Uczestnika, Organizator bierze pod uwagę wyłącznie pierwsze Zadanie Konkursowe według kolejności jego dodania.
2.3.5. Zadanie Konkursowe powinno być wykonane samodzielnie przez Uczestnika, powinno być pracą autorską, która nie była wcześniej publikowana, w tym także w Internecie. Uczestnik wykonując i przesyłając Organizatorowi Zadanie Konkursowe obowiązany jest posiadać do niego pełne prawa autorskie osobiste i majątkowe, a w razie konieczności także inne wymagane prawem zezwolenia.
2.3.6. Uczestnika, w szczególności w związku z wykonaniem i przesłaniem Zadania Konkursowego, obowiązuje zakaz dostarczania treści bezprawnych. Treści dostarczane przez Uczestnika, w szczególności w ramach Zadania Konkursowego, powinny być zgodne z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Organizatora oraz osób trzecich, a także nie powinny zawierać słownictwa wulgarnego, obraźliwego lub naruszającego zasady współżycia społecznego. Informacje podawane przez Uczestnika w związku z udziałem w Konkursie powinny być autentyczne, zgodne ze stanem faktycznym oraz niewprowadzające w błąd.
2.3.7. Uczestnik, przesyłając Organizatorowi Zadanie Konkursowe, udziela nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i bezterminowej zgody na wykorzystanie Zadania Konkursowego przez Organizatora w celach reklamowych i promocyjnych Organizatora. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności wszelkie konieczne licencje i zezwolenia na opublikowanie Zadania Konkursowego na stronach oraz fanpage’ach i profilach Organizatora w mediach społecznościowych w taki sposób, że będzie ono widoczne dla wszystkich osób odwiedzających te strony.
2.3.8. Zgoda obejmuje każde Zadanie Konkursowe, niezależnie od tego, czy jego autor zostanie nagrodzony w Konkursie.
2.3.9. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z przepisami prawa, niniejszym Regulaminem, w szczególności wtedy, gdy podejmują działania zmierzające do obejścia warunków udziału w Konkursie, np. zgłaszając Zadanie Konkursowe naruszające prawa osób trzecich.
3.4.1. I miejsce: Gitara elektroakustyczna Takamine GD34CE BLK
3.4.2. II miejsce: Gitara elektryczna Blade Durango Deluxe DD1 RC/B
3.4.3. III miejsce: Mikrofon superkardioidalny Shure Beta 57A
3.4.4. IV miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.5. V miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.6. VI miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.8. VIII miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.9. IX miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.10. X miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.11. XI miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.12. XII miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.4.13. XIII miejsce: Personalizowany kabel audio z asortymentu marki SSQ Cable
3.5. Wynik Konkursu zostanie ogłoszony do 22.10.2024. Ogłoszenie wyników nastąpi poprzez opublikowanie listy zwycięzców oraz Zadań Konkursowych na stronie konkursu. Dodatkowo, zwycięzcy zostaną poinformowani przez Organizatora o wygranej za pośrednictwem wiadomości.
3.6. Organizator skontaktuje się ze zwycięzcami niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyniku z prośbą o podanie danych niezbędnych do dostarczenia nagrody (imię i nazwisko, adres dostawy oraz numer telefonu kontaktowego). Warunkiem przyznania nagrody jest podanie wszystkich danych w wyżej zakreślonym terminie oraz wskazanie adresu dostawy nagrody na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
3.7. W przypadku gdy Organizator nie będzie mógł uzyskać danych niezbędnych do przesłania Uczestnikowi nagrody bądź też w przypadku braku odpowiedzi na wiadomość przesłaną Uczestnikowi przez Organizatora, Komisji Konkursowej przysługuje
prawo wyboru alternatywnego Uczestnika, któremu zostanie przyznana nagroda.
3.8. Nagroda zostanie dostarczona zwycięzcy Konkursu na koszt Organizatora przesyłką kurierską na podany przez niego adres w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia podania przez niego niezbędnych danych teleadresowych.
3.9. Zwycięzca może zrzec się prawa do wygranej nagrody, jednakże nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią bądź żądać zamiany nagrody na ekwiwalent pieniężny ani na żadną inną formę rekompensaty.
5. POLITYKA PRYWATNOŚCI
5.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679.
5.2. Administrator przetwarza dane osobowe w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do wzięcia udziału w Konkursie, skutkuje brakiem możliwości udziału w nim.
5.3. Zgodnie z RODO Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed przystąpieniem do Konkursu; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
5.4. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Uczestników przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie Regulaminu – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
5.5 Administrator może przetwarzać dane osobowe w następujących celach, na następującej podstawie prawnej oraz w następujących okresach:
Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna przetwarzania danych | Okres przechowywania danych |
Organizacja Konkursu | Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes) – przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na konieczności wywiązania się z warunków organizowanego Konkursu względem jego Uczestników zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższym Regulaminem | Dane są przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu, zrealizowania nagrody przyznanej zwycięzcy Konkursu lub wygaśnięcia w inny sposób praw i obowiązków Organizatora i Uczestników Konkursu. |
Marketing bezpośredni | Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego działalności gospodarczej oraz dążeniu do sprzedaży towarów i usług | Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą być podnoszone przez Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z działalnością gospodarczą Administratora wynosi trzy lata). Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą. |
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora | Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora w związku z Konkursem | Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat). |
8. 4 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.