serwis-min

Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów,  najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde urządzenie pochodzące z naszej dystrybucji objęte jest naszą gwarancją.

UWAGA! Zgłoszenia gwarancyjne przyjmowane są tylko i wyłącznie od naszych autoryzowanych dealerów.

Nie obsługujemy zgłoszeń gwarancyjncyh od klientów końcowych. 

Każdy towar zakupiony z naszej dystrybucji można oddać na gwarancje poprzez sklep, w którym został zakupiony produkt.


Dla naszych Dealerów:

W celu zapewnienia sprawnego przejścia procesu gwarancyjnego prosimy o zarejestrowanie się w systemie serwisowym.

Po zalogowaniu trzeba dodać zgłoszenie serwisowe poprzez przycisk ,,dodaj naprawę,,

System pozwala na śledzenie statusu naprawy i daje nam pewność, że wszystkie zgłoszenia znajdziemy w jednym miejscu. 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA GWARANCYJNEGO: https://serwisant-online.pl/ca/lgsbh7/login  

Adres, na który należy dostarczyć uszkodzony sprzęt:
SOUNDSTATION – Serwis
Krakowiaków 64a
02-255 Warszawa
Kontakt z serwisem:

(od pn. do pt. w godz 9.00 – 17.00)

Warunki gwarancji

  1. Gwarancją objęte są wszytskie Towary pochodzące z firmy SOUND STATION.
  2. Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego - muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
  3. Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
  4. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu przez firmę SOUND STATION.
  5. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
  6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
  7. Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie SOUND STATION, unieważniają gwarancję.
  8. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
    • niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    • uszkodzonych przy instalacji
    • uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
    • uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
  9. Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
  10. W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
  11. W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy SOUND STATION
  12. SOUNDSTATION nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.