Przełącznik Nav

Gwarancja

Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów,  najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde urządzenie pochodzące z naszej dystrybucji objęte jest 3 letnią gwarancją. Karta gwarancyjna powinna być dołączona do produktu.

Tutaj znajdziesz listę autoryzowanych sprzedawców u których otrzymasz 3 letnią gwarancję.

http://soundstation.pl/gdzie-kupic

Warunki gwarancji

  1. Gwarancją objęte są wszytskie Towary pochodzące z firmy SOUND STATION.
  2. Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego - muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
  3. Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
  4. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu przez firmę SOUND STATION.
  5. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
  6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
  7. Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie SOUND STATION, unieważniają gwarancję.
  8. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
    • niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    • uszkodzonych przy instalacji
    • uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
    • uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
  9. Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
  10. W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
  11. W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy SOUND STATION
  12. SOUNDSTATION nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.
  13. W przypadku dostarczenia reklamacji do serwisu za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) zaleca się zgłoszenie faktu na adres serwis@soundstation.pl

Adres, na który należy dostarczyć uszkodzony sprzęt:
SOUNDSTATION– Serwis
ul. Połczyńska 51
01-336 Warszawa
Kontakt z serwisem:

(od pn. do pt. w godz 9.00 – 17.00)