Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde urządzenie pochodzące z naszej dystrybucji objęte jest naszą gwarancją.
UWAGA! Zgłoszenia gwarancyjne przyjmowane są tylko i wyłącznie od naszych autoryzowanych dealerów.
Nie obsługujemy zgłoszeń gwarancyjncyh od klientów końcowych.
Każdy towar zakupiony z naszej dystrybucji można oddać na gwarancje poprzez sklep, w którym został zakupiony produkt.
Dla naszych Dealerów:
W celu zapewnienia sprawnego przejścia procesu gwarancyjnego prosimy o zarejestrowanie się w systemie serwisowym.
Po zalogowaniu trzeba dodać zgłoszenie serwisowe poprzez przycisk ,,dodaj naprawę,,
System pozwala na śledzenie statusu naprawy i daje nam pewność, że wszystkie zgłoszenia znajdziemy w jednym miejscu.
Adres, na który należy dostarczyć uszkodzony sprzęt: SOUNDSTATION – Serwis Krakowiaków 64a 02-255 Warszawa Kontakt z serwisem: [email protected] (od pn. do pt. w godz 9.00 – 17.00)
Warunki gwarancji
Gwarancją objęte są wszytskie Towary pochodzące z firmy SOUND STATION.
Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego - muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu przez firmę SOUND STATION.
W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie SOUND STATION, unieważniają gwarancję.
Gwarancja nie obejmuje towarów:
z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
uszkodzonych przy instalacji
uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy SOUND STATION
SOUNDSTATION nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.